Gi vinteren en stemme

Gi vinteren en stemme

Kunde

År

Polestar

2023

Leveranser

Team

Regi & klipp: Marcus Schultz

Prosjektleder: Herrmann Stenerud

Color Grade: Håvard Småvik, Storyline Studios

I samarbeid med Trigger, Nikolai Schirmer og Polestar leverte vi hele etterarbeidet på kampanjen "Gi vinteren en stemme". Kampanjen ble publisert av både Polestar Norge og globalt.

Siden 1960-tallet har verden mistet én måned med vinter. Siden frikjører Nikolai Schirmer var barn, har han mistet 15 dager av sesongen. Med et håp om å beholde vinteren i fremtiden, drømmer Nikolai og organisasjonen Protect Our Winters om en topptur flere år frem i tid, der vi alle må ta grep på veien for å kunne nå toppen. Les mer om hvilke grep Nikolai har tatt og bidra til å gi vinteren en stemme.

Wordup HQ

Ole Deviks vei 6C
0666 Oslo
Norway

Currently listening to

Wordup supports MOT's work to develop
robust youth that includes everyone

Wordup HQ

Ole Deviks vei 6C
0666 Oslo
Norway

Currently listening to

Wordup supports MOT's work to develop
robust youth that includes everyone