Kunde
År
Uno-X Mobility Norge
2025
Leveranser
Team
Kundeansvarlig: Johannes Wiken
Prosjektleder: Jørgen Krogsæter
Kreativ / DoP: Marcus Schultz
Kreativ / Design: Ida Aksland
Regissør: Martin Kopperud
Lyd og lys: Herrmann Stenerud
Foto: Connor Bryan
Design / Motion: Henning Karlsen
Etterarbeid: Justin Walters
Der satt’n! Når verdenseliten samles til folkefest i Trondheim, benytter Uno-X anledningen til å gi kundene sine en ekstra grunn til å juble. Under hele mesterskapet setter de ned prisene på lynlading– og hver gang Johannes Høsflot Klæbo tar gull, synker prisene enda mer. For å spre budskapet har vi i Wordup utviklet en kampanje til digitale flater og radio.
Radioreklame: Festpris
Radioreklame: Gullpris
“Wordup har jobbet med Uno-X siden oppstarten deres og levert kreative løsninger og innhold siden da. Vi er meget fornøyd med de prosesser og uttak som er gjort, spesielt med tanke på sportsprofiler og kobling til våre egne produkter og firmatjenester. VM-kampanjen med Johannes Høsflot Klæbo markerer et fem år langt samarbeid på profilering og forbilledlige koblinger i vintersesong. Johannes er en ekte Uno-X-profil, og denne kampanjen har vi valgt å dedikere 100 % til han. Lykke til i VM på hjemmebane!”
— Jens Hveem, Partner Marketing Manager, Uno-X Mobility Norge.